Pro základní funkčnost, zpříjemnění používání webu, analytické účely a v případě udělení souhlasu také pro účely cílení reklamy využíváme soubory cookies. Nastavení vlastních preferencí cookies můžete kdykoli upravit odkazem ve spodní části stránek.

Odmítnout vše můžete zde.

   

Credit Card Logos

 

 


Úvod »Obchodní podmínky » Reklamace

Reklamace

Záruční doba - pokud není výslovně uvedeno jinak, vztahuje se na veškeré námi nabízené zboží zákonná záruční doba 24 měsíců ode dne obdržení zboží.

Záruka - vztahuje se na veškeré vady zboží způsobené chybou při výrobě nebo chybou na použitém materiálu. Vzhledem k tomu, že zboží je z přírodních materiálů a ruční vyroby, menší rozdíly v barvě, velikosti a detailech zpracování se nepovažují za vadu zboží. Fotografie jsou pouze informativní a zboží se může mírně lišit. Záruka se však nevztahuje na nadměrné opotřebování zboží v důsledku jeho nesprávného používání uživatelem. Zároveň se nevztahuje na běžné opotřebení zboží odpovídající charakteru zboží a době jeho užívání. Společnost se zavazuje v záruční době vyměnit zboží, které bude splňovat podmínky pro reklamaci podle tohoto odstavce. Záruční doba se při tom prodlužuje o dobu, po kterou nemohl odběratel věc užívat v důsledku vyřizování reklamace.

Tato záruka se nevztahuje na vady, které vzniknou v důsledku vyšší moci, nesprávného použítí, nevhodné údržby nebo běžného opotřebení.

Nezapomeňte, že záruční doba a životnost výrobku jsou různé pojmy. Životnost výrobku je dána způsobem a intenzitou používání a nemusí být vždy stejná jako záruční doba. Znamená to tedy, že při intenzivním používání může být životnost zboží nižší než záruční doba.

 Postup při reklamaci - pro řádné vyřízení reklamace, je třeba dopravit zboží v domluveném termínu na adresu společnosti či ho poslat doporučeně poštou na adresu - Lenka Ferdusová, Ant.Smutného 109, Střelice 66447. Pro rychlejší vyřízení reklamace doporučuji přiložit doklad o koupi (faktura). Společnost posoudí neprodleně povahu závady a informují odběratele o způsobu vyřízení reklamace. Zboží je po vyřízení reklamace zasláno zpět odběrateli. V případě oprávněné reklamace hradí náklady na dopravu zboží zpět k odběrateli společnost. V případě neoprávněné reklamace hradí tyto náklady odběratel. Náklady na dopravu k dodavateli hradí vždy odběratel.

Doba vyřizování reklamace - vyjádření o způsobu vyřízení reklamace doručí společnost odběrateli bez zbytečných odkladů v co nejkratší době po obdržení reklamovaného zboží. Obvykle je reklamace vyřízena do tří dnů, max. zákonná doba je jeden měsíc od obdržení reklamovaného zboží. Pokud reklamované zboží nelze v zákonné lhůtě opravit ani vyměnit za nové, má odběratel právo na odstoupení od kupní smlouvy a vrácení kupní ceny.