Pro základní funkčnost, zpříjemnění používání webu, analytické účely a v případě udělení souhlasu také pro účely cílení reklamy využíváme soubory cookies. Nastavení vlastních preferencí cookies můžete kdykoli upravit odkazem ve spodní části stránek.

   

Credit Card Logos


Úvod » Obchodní podmínky » Reklamace

Obchodní podmínky / Reklamace

REKLAMACE

Záruční doba - pokud není výslovně uvedeno jinak, vztahuje se na veškeré námi nabízené zboží zákonná záruční doba 24 měsíců ode dne obdržení zboží.

Záruka - vztahuje se na veškeré vady zboží způsobené chybou při výrobě nebo chybou na použitém materiálu. Vzhledem k tomu, že zboží je z přírodních materiálů a ruční vyroby, menší rozdíly v barvě, velikosti a detailech zpracování se nepovažují za vadu zboží. Fotografie jsou pouze informativní a zboží se může mírně lišit. Záruka se však nevztahuje na nadměrné opotřebování zboží v důsledku jeho nesprávného používání uživatelem. Zároveň se nevztahuje na běžné opotřebení zboží odpovídající charakteru zboží a době jeho užívání. Společnost se zavazuje v záruční době vyměnit zboží, které bude splňovat podmínky pro reklamaci podle tohoto odstavce. Záruční doba se při tom prodlužuje o dobu, po kterou nemohl odběratel věc užívat v důsledku vyřizování reklamace.

Tato záruka se nevztahuje na vady, které vzniknou v důsledku vyšší moci, nesprávného použítí, nevhodné údržby nebo běžného opotřebení.

Nezapomeňte, že záruční doba a životnost výrobku jsou různé pojmy. Životnost výrobku je dána způsobem a intenzitou používání a nemusí být vždy stejná jako záruční doba. Znamená to tedy, že při intenzivním používání může být životnost zboží nižší než záruční doba.

 Postup při reklamaci - pro řádné vyřízení reklamace, je třeba dopravit zboží v domluveném termínu na adresu společnosti či ho poslat doporučeně poštou na adresu - Lenka Ferdusová, Ant.Smutného 109, Střelice 66447. Pro rychlejší vyřízení reklamace doporučuji přiložit doklad o koupi (faktura). Společnost posoudí neprodleně povahu závady a informují odběratele o způsobu vyřízení reklamace. Zboží je po vyřízení reklamace zasláno zpět odběrateli. V případě oprávněné reklamace hradí náklady na dopravu zboží zpět k odběrateli společnost. V případě neoprávněné reklamace hradí tyto náklady odběratel. Náklady na dopravu k dodavateli hradí vždy odběratel.

Doba vyřizování reklamace - vyjádření o způsobu vyřízení reklamace doručí společnost odběrateli bez zbytečných odkladů v co nejkratší době po obdržení reklamovaného zboží. Obvykle je reklamace vyřízena do tří dnů, max. zákonná doba je jeden měsíc od obdržení reklamovaného zboží. Pokud reklamované zboží nelze v zákonné lhůtě opravit ani vyměnit za nové, má odběratel právo na odstoupení od kupní smlouvy a vrácení kupní ceny.